Club Hoquei Valldoreix Esports Sant Cugat Barcelona

El Club Hoquei Valldoreix i la Federació Catalana de Hockey organitzen una Jornada de Portes Obertes el 4 de setembre

28/08/2024

El Club Hoquei Valldoreix anuncia amb entusiasme la celebració d'una jornada de portes obertes, que tindrà lloc el proper 4 de setembre a les instal·lacions del Club Esportiu Valldoreix. Aquesta jornada especial començarà a les 17.30h i s'allargarà fins a les 19h, oferint als nens i nenes de 4 a 12 anys l'oportunitat de provar l'emocionant experiència de jugar a l'hoquei herba.

L'objectiu del Club Hoquei Valldoreix és iniciar els joves en aquest esport, fomentant la pràctica de l'hoquei herba a través d’entrenaments setmanals i partits amistosos periòdics amb altres equips d’arreu del país. Els entrenaments es realitzen cada dimecres de 17.30h a 19h, en grups escola per a nens i nenes de 4 i 5 anys, prebejamins i benjamins de 6, 7, 8, 9 i 10 anys, i alevins de 11 i 12 anys amb l’objectiu que els joves esportistes puguin desenvolupar les seves habilitats i gaudir del joc en un ambient segur i divertit.

Aquesta jornada de portes obertes del 4 de setembre comptarà també amb la col·laboració de la Federació Catalana de Hockey i serà una bona oportunitat per a tots aquells infants que vulguin descobrir l'hoquei herba i unir-se a la comunitat esportiva. El Club Hoquei Valldoreix anima a tots els interessats a participar-hi i a experimentar de primera mà la passió i la diversió que aquest esport pot oferir.

Per assistir a la jornada de portes obertes cal inscriure’s des de l'apartat de contacte del portal web del club i assistir a la jornada amb roba esportiva i moltes ganes de passar-ho bé.